می 3rd, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

6 سال پیشتر: کاشی ارچین میبد جام قهرمانی مسابقات فوتسال کارگران را بالا سر برد

در فینال مسابقات فوتسال جام کارگران میبد، تیم کاشی ارچین توانست با برد ۴ بر ۲ در مقابل رقیب قدرتمند خود، جام قهرمانی مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد را بالای سر ببرد.

به گزارش روابط عمومی‌اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد که با حضور ۱۲ تیم از واحدهای تولیدی این شهرستان از ۲۶ فروردین ماه در محل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران میبد کار خود را آغاز کرده بود پس از انجام ۲۸ بازی با قهرمانی تیم کاشی ارچین میبد به کار خود پایان داد.

در فینال این رقابت‌ها، تیم کاشی باستان و کاشی ارچین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاشی ارچین در یک بازی جذال و نفس‌گیر با نتیجه ۴ بر ۲ رقیب قدرتمند خود را از پیش رو برداشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

همچنین در دیدار رده‌بندی نیز تیم کاشی گلچین و کاشی صدراسرام به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم کاشی گلچین، مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مسوول حراست فرمانداری میبد، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیر شهرک صنعتی جهان آباد در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران این شهرستان برگزار شد با اهداء جام، مدال و هدایای نفیس از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم تیم کاشی ماهان سرام میبد نیز به عنوان تیم برگزیده اخلاق معرفی و با اهداء جام اخلاق از این تیم تقدیر شد.

لازم به ذکر است: در این دوره از مسابقات، تیم‌هایی از شرکت‌های کاشی اُرچین، صدرا‌سرام، باستان، احسان، ماهان سرام، یاقوت، گلچین، کاشی امین،‌ کاشی امین، کاشی مریم، کیمیاسرام و مجتمع کاشی حضور داشتند.