مارس 15th, 2018 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

6 سال پیشتر: ورود دیر هنگام استاندار به موضوع قطع گاز شهرک صنعتی میبد / یک نفر زخمی حاصل انفجار ناشی از نشت گاز در شرکت کاشی یاس میبد + عکس

درپی درج خبر قطعی گاز شهرک صنعتی جهان آباد میبد و اعتراض جمعی از مدیران عامل شرکت‌های کاشی میبد، استاندار یزد دستور تاخیر دو روزه در قطعی گاز شهرک صنعتی میبد را صادر نمود.

متاسفانه روز گذشته و بنا به اطلاعیه قبلی شرکت گاز و اصرار مدیرت شرکت گاز شهرستان میبد کارخانجات مجبور شدند که از سوخت دوم استفاده کنند که متاسفانه به دلیل (احتمالا) نشت گاز به شبکه فاضلاب و تجمع در آزمایشگاه جنب دستگاه تبخیر گاز مایع ، انفجار در کارخانه کاشی یاس میبد صورت گرفت و یک نفر از پرسنل این شرکت دچار سوختگی ۲۰ درصدی از ناحیه دست و صورت شد و به یزد منتقل گردید.

هرچند شرکت گاز در نامه ارسالی به نکات ایمنی اشاره کرده بود ولی اگر این افزایش ظرفیت تاریخ آن عوض می‌شد و حتی طبق دستور استاندار تا ایام اولیه سال هم صورت می‌گرفت بدلیل تعطیلی اجباری شرکت‌های کاشی احتمالا شاهد چنین حادثه ای نبودیم.

 

سوال۱ : آیا فقط استاندار باید قصد کمک به صنایع را داشته باشد و دستور حکومتی بدهد؟

سوال ۲:

یک نظر برای این خبر...

  1. سلام.
    اینهمه ما داد زدیم قطعی گاز بندازید ۱۲/۲۶ به بعد گفتن نمیشه و باید ۲۴ /۱۲ قطع بشه الان شب بیست و چهارم که من نیروهای شهرستانیم رفتن و برنامه برای قطعی فردا داشتیم اون هم از طریق یکی از دوستان نامه دادن که قطعی گاز دو روز افتاده عقب. با این برنامه ریزی و مدیریت باید فاتحه صنعت رو خوند.