نوامبر 23rd, 2017 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

6 سال پیشتر: بازدید قائم مقام وزیر علوم از دانشگاه آزاداسلامی میبد

صبح امروز دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام محترم وزارت آموزش عالی،تحقیقات و فناوری از دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد میبد بازدید کردند

در این بازدید که آقای دکتر دهقانی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی‌و همچنین خانم دکتر طباطبایی رئیس واحد استانی دانشگاه آزاد نیز حضور داشتند ابتدا آقای دکتر اعرافی ضمن خیر مقدم به ایشان اظهار امیدواری کرد که سفر ایشان به استان مایه خیر و برکت برای دانشگاه‌های استان باشد

ایشان در ادامه با بیان تاریخچه دانشگاه و همچنین اقدامات صورت گرفته بخشی از مشکلات این واحد دانشگاهی را بیان نمود.

درادامه دکتر قاسمی‌معاون آموزشی این دانشگاه درخصوص موانع پیش روی توسعه آموزشی این دانشگاه مطالبی را عنوان نمود و خواستار اجرای عدالت در برنامه ریزی توسعه ای بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد شد.

در پایان دکتر باقری ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این واحد دانشگاهی گفت: اصلاح مقررات آموزش عالی الزامی‌است

۳ نظر برای این خبر...

  1. بخدا این همه سرمایه ؛ساختمان ؛کلاسها و……. حیف است اینطور بلااستفاده بماند ! یه فکربکری براش بردارید یا تعداد رشته‌هاییکه توی استان ندارد اضافه کنید یا خدای ناکرده تغییرکاربری بدهید ؟؟ مثل پادگان نبی اکرم که اینهمه سرمایه گذاری روی آن شده وظرفیت تا دوهزار نیروی آموزشی دارد به بهانه‌های اینکه نیرو نیست وتوی استان یزد اینهمه پادگان نمیخواهد به اسم گروه پهباد تنزل جایگاه دادند ونیروهای آن را دربدر کردند و متاسفانه نه امام جمعه پیگیر آن است نه نماینده مجلس ما ونه مسئولین پادگان !!!!!؟؟؟ حالا اگر درشهر همجوار چنین اتفاقی می‌افتاد امام جمعه ونماینده آن تمام دولت ومجلس ودست اندرکاران آن را به چالش میکشیدند ببینید نه دانشگاه آزادشان با مشکل روبرو شده ونه پادگانشان و هر روز هم دارند تقوییتشان هم میکنند.

  2. سلام . از دغدغه خاطرتان سپاسگزاریم. ولی در خصوص دانشگاه آزاد چند مورد که پیگیری کردیم ومطلع هستیم باستحضار می‌رساند
    ۱- گرفتن رشته‌های جدید مستلزم اخذ هیات علمی‌جدید است و برای رشته‌های تاپ و مورد اقبال جامعه مجوز را وزارت علوم (نه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد) صادر نمی‌کند و دراین خصوص معاون وزیر علوم که میبدی است را دعوت کرده اند که نتیجه ای حاصل نشد!
    ۲- در مورد ساختمان‌ها و فضا‌های بلااستفاده تا کنون چندین بار در شورای مراکز آموزش عالی عنوان شده که دیگر فضای آموزش عالی ساخته نشود و از فضای دانشگاه آزاد استفاده شود که به جز خوابگاه دانشجویی فضای دیگری درخواست نشده است!
    ۳- دانشگاه رأساً اقدام به اخذ تغییر کاربری ساختمان‌ها و واگذاری به بخش خصوصی نموده است که برای مثال اجاره فضا جهت تولید برق خورشیدی است.
    ۴- واگذاری سلف سرویس و محوطه پارک هفت تیر به بخش خصوصی که قرارداد آن بسته شده و بخش خصوصی در حال تعمیر ساختمان و آماده سازی است تا در ابتدای سال ۹۷ به بهره برداری برسد.
    ۸- اخذ مجوز راه اندازی آزمایشگاه استاندارد بتن
    ۹- اخذ رشته دکتر سرامیک
    ۱۰- اخذ رشته کارشناسی پرستاری
    ۱۱- اخذ رشته کادرانی به کارشناسی در رشته مامایی
    ۱۲- پگیری اخذ رشته بهداشت حرفه ای
    ۱۳- طراحی پارک بانوان، پارک ترافیک وی‍ژه آموزش دانش آموزان و خردسالان به درخواست شهرداری و شورای شهر و آماده شدن جهت عقد قرارداد
    ۱۴- برگزاری مسابقات و همایش‌ها در سطح ملی
    از جمله اقدامات صورت گرفته در طی قریب یک سال گذشته است و مسئولان دانشگاه در ادامه این مسیر بسیار مصمم هستند
    در مورد پادگان نبی اکرم این سایت اطلاعات کافی ندارد و امیدواریم که مسئولان مربوطه پاسخگو باشند

  3. اقای همشهری رک گو.متاسفانه اکثر دانشگاه آزاد‌های شهرهای کوچک این مشکل رو دارند.برای مثال عرض میکنم که دانشگاه آزاد اردکان هم در معرض ورشکستگی بوده و تعداد دانشجوهاش از۲۵۰۰نفر به ۶۰۰نفر تقلیل یافته و حتی سلف سرویسشم به کلوپ ورزشی برای دانشجویان تبدیل شده!!!
    دانشگاه فرش اردکان هم با بیش از یک دهه قدمت رشته‌های کارشناسی آن به یزد منتقل شده !! و چند رشته ارشد فقط وجود داره که اونم برای دفاعیه از پایان نامه و تسویه حساب باید به یزد برن و عملا تعطیل می‌باشد این دانشگاه باسابقه.