اکتبر 12th, 2017 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

6 سال پیشتر: شهردار میبد به عنوان شهردار طبس برگزیده شد

رئیس شورای اسلامی‌شهر طبس از انتخاب مجید بهارستانی‌یزدی به عنوان شهردار طبس خبر داد.

در جلسه معرفی شورای اسلامی‌شهر طبس، اعضاء این شورای به اتفاق آرا مجید بهارستانی شهردار کنونی میبد را به عنوان شهردار آینده طبس معرفی کردند.

رئیس شورای اسلامی‌طبس در این جلسه گفت: پس از بررسی‌های بسیار آقای بهارستانی با ۲۲ سال سابقه فعالیت در شهرداری و ۱۶ سال سابقه فعالیت در شهرداری اصفهان برای تصدی مسئولیت شهرداری طبس انتخاب شد.

امینی خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت ایشان در شهری که از نظر موقعیت مکانی و شرایط آب و هوایی به طبس نزدیک است در موفقیت ایشان در کرسی شهرداری طبس مؤثر و اهمیت بسیار دارد.

گفتنی است مجید بهارستانی در حال حاضر شهردار میبد است و قرار است ظرف چند روز آینده این مسئولیت را به محمود اسدزاده‌فیروزآبادی منتقل گردد.

مجید بهارستانی یزدی در تماس تلفنی در خصوص انتخاب خود به عنوان شهردار آینده طبس، اظهار داشت: از انتخاب خود به عنوان شهردار طبس خرسند و از رای اعتماد شورای اسلامی‌شهر طبس بسیار سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: دِین ما به این نظام مقدس بالا است و شهرداری یک دستگاه خدمت‌رسان است و مردم این خطه کویری مردم را سخت کوش و متدین بار می‌آورد.

شهردار منتخب طبس افزود: شهر طبس بسیار زیباست و بعد از زلزله ۵۷ مجدد ساخته شده است و باید بیشتر با هم‌فکری اعضای شورا برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

مجید بهارستانی‌یزدی شهردار منتخب طبس برای اداره هرچه بهتر شهرداری طبس از امام جمعه، نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و شهروندان طبسی درخواست همیاری و هم‌فکری کرد.

میبدنیوز: برای مهندس مجید بهارستانی آرزوی موفقیت و سربلندی در این مسئولیت خطیر را دارد و امیدواریم مانند سایر عزیران میبدی که در پست فرمانداری، نیروی انتظامی‌، اطلاعات این شهر پرونده خوب و درخشانی از خود بر جای گذاشتن بهارستانی نیز سربلند باشند. انشالله