سپتامبر 24th, 2017 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

7 سال پیشتر: کشف یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اموال سرقتی در میبد

فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد از دستگیری سه سارق حرفه ای با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان و کشف یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان خبر داد.

سرهنگ “سیدمحمدطاهرموسوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در سطح شهر میبد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به فردی که در حال پرسه زنی در اطراف یک منزل مسکونی بود مشکوک، وی را دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۱۸ فقره سرقت طلاجات و وجه نقد از منازل مسکونی در این شهرستان با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد ضمن اشاره به هماهنگی قضائی و دستگیری دو همدست این متهم افزود: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ موسوی ضمن اشاره به شناسایی مالباختگان این پرونده و تحویل اموال سرقتی به آنها خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر از اعضای این باند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد در پایان افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس، مجرمان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند