آگوست 26th, 2017 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

7 سال پیشتر: سایت شرکت متخلف فیلتر شد

سایت شرکت آینوتی که مدتی است اقدام به فعالیت بازاریابی شبکه ای بدون اخذ مجوز فعالیت از مراجع ذی ربط می‌نماید، بر طبق دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، به علت انجام فعالیت بازاریابی شبکه ای بدون اخذ مجوز از مرکز امور اصناف ایران فیلتر شد. 

اختصاصی ایران هشدار – سایت شرکت آینوتی که مدتی است اقدام به فعالیت بازاریابی شبکه ای بدون اخذ مجوز فعالیت از مراجع ذی ربط می‌نماید، و علی رغم هشدارها و تذکرات نهادهای ذی ربط  همچنان به عضوگیری و فعالیت غیر قانونی خود ادامه می‌داد، بر طبق دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، به علت انجام فعالیت بازاریابی شبکه ای بدون اخذ مجوز از مرکز امور اصناف ایران،  فیلتر شد.
در اینجا لازم به ذکر می‌دانیم که عنوان کنیم، تنها شرکت‌هایی که مجوز کسب بازاریابی شبکه ای از مرکز امور اصناف دریافت کرده اند، اجازه فعالیت شبکه ای را دارا می‌باشند و مجوزهایی که از سایر اتحادیه‌ها در این رابطه صادر می‌شود فاقد اعتبار است. این بدان معنی است که تنها مرجع دارای صلاحیت جهت صدور مجوز بازاریابی شبکه ای، اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی می‌باشد و هیچ مرجع دیگری اجازه صدور چنین مجوزی ندارد.
نکته مهم دیگر اینکه کاربران باید آگاه باشند که به دلیل فیلتر شدن سایت این شرکت، احتمال فعالیت با یک دامنه جدید و وبسایت جدید وجود دارد.