دسامبر 27th, 2016 تعداد بازدید: پرینت مطلب ارسال به دوستان

7 سال پیشتر: دکتر حسین اعرافی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی میبد شد/مراسم تودیع و معارفه فردا

بنا به اطلاع خبرنگار میبد نیوز، در پی استعفای چند باره دکتر سید ابوالقاسم میرحسینی روز گذشته حکم دکتر حسین اعرافی از سوی دکتر میرزاده به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی‌میبد صادر گردید و سه شنبه ۷ دی ماه ساعت ۹ صبح مراسم تودیع و معارفه برگزار گردد

در چند ماه گذشته افراد مختلفی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی‌میبد معرفی شده بودند که نهایتا از بین این گزینه‌ها دکتر حسین اعرافی انتخاب گردید

دکتر حسین اعرافی فرزند مرحوم آیت الله اعرافی امام جمعه فقید میبد ، در سال ۱۳۴۸ شمسی در شهرستان میبد متولد شد.images

وی پس از طی دوره تحصیلات ابتدایی و راهنمایی در میبد، تحصیلات متوسطه خود را در قم گذارند. طی این دوره با علوم دینی و اسلامی‌نیز آشنا شد.

در سال ۱۳۶۸ با رتبه ۲۶۴ کنکور سراسری در دوره پزشکی عمومی‌دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته و شروع به تحصیل نمود. و در سال ۱۳۷۶ با خانواده عالم ربانی حضرت آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد وصلت نمود

ایشان بین سالهای ۱۳۸۲ تا سا ۱۳۸۵ تخصص خود را در رشته بیماریهای کودکان و نوزادان در دانشگاه شهید صدوقی و بخشی را نیز در مرکز طبی کودکان تهران سپری نمود. همچنین ایشان در سال ۱۳۸۵ موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته مذکور شدند.

دکتر حسین اعرافی در کودکی و در کوران انقلاب علیرغم سن کم در تظاهرات‌های دوران انقلاب و مبارزه با رژیم ستم شاهی در کنار پدر بزرگوارشان مرحوم آیت الله اعرافی شرکت می‌نمود.

دکتر حسین اعرافی در جبهه‌های جنگ تحمیلی (جبهه غرب و جنوب) حضور فعال داشتند که ایشان در عملیات بیت المقدس ۵ به افتخار جانبازی شیمیایی نائل آمدند که پس از گذشت سالها هنوز تاثیرات این مجروحیت ایشان را آزار می‌دهد.

میبد نیوز ضمن تبریک به ایشان در این عرصه خطیر آرزوی موفقیت می‌نماید.

 

۲ نظر برای این خبر...

  1. آقای دکتر اعرافی امیدواریم که در این سمت بتوانید جایگاه این دانشگاه را از لحاظ کمی‌وکیفی در حد اعلا برسانید که نشان از لیاقت مدیریتی شماست .

  2. انشاا… در تمامی‌عرصه‌ها موفق باشند