رتبه نخست شهرستان میبد در رشته تجربی و انسانی در امتحانات نهایی

رئیس آموزش وپرورش شهرستان میبد گفت: این شهرستان در دو رشته تجربی و علوم انسانی رتبه نخست استان و در نهضت سواد آموزی رتبه چهارم استان را به خود احتصاص داد. به گزارش پایگاه خبری میبد نیوز ، محسن موحدی فر رئیس آموزش وپرورش شهرستان میبد در نشست شورای آموزش وپرورش، گفت: شهرستان میبد در […]

مهدها، پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی بخش مرکزی میبد فردا تعطیل است

بخشدار مرکزی شهرستان میبد در پی افزایش شاخص‌های آلودگی هوا گفت: مهدها، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی بخش مرکزی فردا چهارشنبه ۴ دی‌ماه تعطیل است.

فرماندارمیبد اعتبار ۲ میلیاردی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر را پیگیری نمود

فرماندارمیبد با حضور در سازمان مدیریت برنامه و برنامه‌ریزی استان یزد، اعتبار ۲ میلیارد تومانی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر میبد را که دستور آن از سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه کشور گرفته‌شده است؛ را پی گیری نمود.

دهیاران اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

بخشدار مرکزی و ریس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان میبد از دهیاران بخش مرکزی خواست با رعایت اصل بی‌طرفی، از به‌کارگیری امکانات و فرصت‌های دولتی بر له یا علیه کاندیداها خودداری کنند.

اعزام دو دانش آموز میبدی به مسابقات بین المللی چرتکه در تایلند

دو دانش آموز میبدی به مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی(چرتکه) که به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود اعزام شدند. آقایان علی رضا زاده و پارسا کیانی فر که در تابستان امسال موفق شده بودند در مسابقات انتخابی این مسابقات در کشور عزیزمان ایران به کسب رتبه برتر نائل شوند، با شرکت در اردوی تیم ملی […]

تقدیر مدیرکل بهزیستی استان از فرماندارمیبد

«دکتر علی‌محمد عطابخش» مدیرکل بهزیستی استان صبح امروز با «حسین فلاح» فرماندارمیبد دیدار و از پی گیری‌های ایشان در حوزه مرکز تحقیقات ژنتیک و امور بهزیستی شهرستان میبد قدردانی کرد.

ورودی روستای مهرآباد بخش مرکزی میبد ساماندهی می شود

بخشدار مرکزی میبد در بازدید از آغاز عملیات ساماندهی ورودی روستای مهرآباد گفت: پروژه تعریض و ساماندهی ورودی روستای مهرآباد با مشارکت اداره بنیاد مسکن، دهیاری روستا و بازار بزرگ کاشی و سرامیک شروع‌شده و امیدواریم هم‌زمان با افتتاح فاز ۱ بازار بزرگ کاشی و سرامیک به بهره‌برداری برسد.

بازدید بخشدار مرکزی میبد از کارگاه رنگرزی سنتی در روستای رکن‌آباد

بخشدار مرکزی میبد به همراه رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری از کارگاه رنگرزی سنتی در روستای رکن‌آباد بازدید نمود.

فرماندارمیبد از واریز اعتبار به‌حساب شهرداران و دهیاران زیر ۴۵ هزار نفر شهرستان خبر داد

فرماندار شهرستان میبد با مدیرکل دفتر سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار مقرر شد؛ بر اساس تبصره ماده ۵۸، مبلغی برای شهرداری‌ ودهیاری‌های زیر ۴۵ هزار نفر جمعیت شهرستان کمک شود.

تخصیص قیر و اعتبار به راه‌های مواصلاتی میبد پی گیری شد

فرماندارمیبد در سفر یک‌روزه خود به تهران به همراه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی‌با “عبدالهاشم حسن نیا” معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیدار نمود.