دیدار و گفتگوی شهردار میبد با معاون عمرانی و توسعه روستایی و شهری وزارت کشور

مهندس نقوی شهردار میبد با دکتر جمالی‌نژاد معاون عمرانی و توسعه روستایی و شهری وزارت کشور دیدار و گفتگو نمود.

پیام تسلیت مسئولان در پی درگذشت زنده یاد علی محمد ملاصادقی /فرجام عمر مبارکش با مرگ شهادت گونه رقم خورد/آگهی ترحیم

متاسفانه روز گذشته درپی تصادف و وژاگونی سواری سانتافه زائران میبدی ۳ نفر از آنها جان باختند که متاسفانه علی محمد ملاصادقی یکی از نیروهای خدوم ، پرتلاش، شکیبا و مردمدار به همراه آقایان سید محمود میر طالبی و محسن محمدی به رحمت حق شتافتند.   در پی این حادثه مسئولان میبدی و شخصیت‌های کشوری […]

زمین ورزشی چمن مصنوعی شهدا میبد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندارمیبد در بازدید از پروژه ورزشی زمین چمن مصنوعی شهدا بابیان اینکه تاکنون نزدیک به یک میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، گفت: برای اجرای چمن مصنوعی هم حدود ۹۰۰ میلیون تومان پول نیاز هست تا این پروژه در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

۱۹ کیلومتر از جاده ندوشن –ورزنه تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان با امام‌جمعه و فرماندارمیبد دو پروژه جاده ندوشن –ورزنه و تعین تکلیف زمین موسسه خیریه محبت بحث و تبادل‌نظر شد و اعلام شد؛ ۲۵ کیلومتر از جاده ندوشن –ورزنه در حال انجام است و ۱۹ کیلومتر آن‌هم تا آخر آبان ماه تکمیل می‌شود.

حرکت‌های خوبی در ایجاد شهر ایمن و سالم درمیبد آغازشده است

فرماندارمیبد در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲۴ طرح عمرانی شهرداری میبد با قدردانی از شهرداری میبد با توجه به اینکه حرکت‌های خوبی در ایجاد شهر ایمن و سالم درمیبد آغازشده است، گفت: شهرستان میبد در حوزه شهری هنوز برای رسیدن به یک شهر ایده آل با معیارها و شاخص‌های معماری و شهرسازی و منظر شهر، […]

تجلیل بخشدار مرکزی میبد از فرمانده و کارکنان پاسگاه شهدا شهیدیه

به مناسبت هفته نیروی انتظامی‌بخشدار مرکزی میبد به همراه دهیار روستای حجت‌آباد و مهرآباد بخش مرکزی با حضور در پاسگاه شهدا شهیدیه بخش مرکزی این شهرستان از تلاش‌های فرمانده نیروی انتظامی‌شهرستان، رئیس و کارکنان این پاسگاه تجلیل نمود.

بازدید استانداریزد از نمایشگاه توانمندی روستاهای بخش مرکزی میبد

هم‌زمان با ۱۵ مهر روز ملی روستا و عشایر استانداریزد به همراه فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین میبد از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستاهای بخش مرکزی در مجموعه برج کبوتر خانه شهرستان بازدید نمود.

اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهسازی بیت آیت‌الله حائری

صبح امروز فرماندارمیبد در بازدید از روند بهسازی و مرمت بیت آیت‌الله حائری (ره) مؤسس حوزه علمیه قم از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان به این پروژه خبر داد.

اختصاص ۶۶۰ میلیون اعتبار به مرکز تحقیقات ژنتیک

فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به استان قم و در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور که با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی برگزار شد؛ گفت: در این دیدار بر تقویت و توانمندسازی مرکز تحقیقات ژنتیک میبد به‌عنوان یک مرکز هدفمند در مرکز و جنوب شرق کشور تأکید شد و دکتر قبادی دانا قول داد […]

۲ نانوایی روستای مهرآباد از سوی بخشدار مرکزی میبد تقدیر شدند

بخشدار مرکزی میبد از دو واحد نانوایی روستای مهرآباد به علت کیفیت در پخت، برخورد مناسب با مشتریان و همچنین خدمات‌رسانی مناسب به مردم؛ با اهدای هدیه‌ای موردتقدیر و تشکر قرار نمود.