روشنایی معابر حادثه‌خیز ظرف ۲ ماه آینده به سرانجام می‌رسد

فرماندارمیبد در بازدید شبانه از چند مسیر حادثه خیر گفت: دو، سه‌نقطه حادثه‌خیز در شهرستان وجود دارد که هنوز از روشنایی برخوردار نیست که از سوی شهرداری و با همکاری اداره برق استان و شهرستان روشنایی آن ظرف ۲ ماه آینده انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میبد: مهر آغاز روئیدن و شکوفایی اندیشه

همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مجتمع مدارس سما میبد به صدا در آمد. دکتر احمد علی فلاح رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد میبد در پیامی‌این روز را به دانش آموزان، اولیاء و مربیان تبریک گفت. در این پیام آمده است: به نام آنکه جان را فکرت آموخت     چراغ دل به نور […]

زنگ مهر در مدارس میبد نواخته شد

فرماندارمیبد در مراسم زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دبستان شهدا یخدان گفت: کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری و قبولی بیش از ۳۰ دانش‌آموز در رشته پزشکی و گرایش‌های آن افتخار دیگری است که امسال دانش آموزان ما در کنکور سراسری آفریدند.

پیام فرماندارمیبد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی سال تحصیلی

فرماندارمیبد هم‌زمان با سی و یکم شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی سال تحصیلی جدید پیامی‌صادر کرد.

شهرداری میبد به استقبال ماه مهر و بازگشایی مدارس می رود

مهندس نقوی در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید گفت:بایایدخداوندمنان و آروزوی قبولی عزاداری‌های عاشقان و دلدادگان حسینی، پیشاپیش آغاز بهار علم و ادب و تربیت ماه مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ را به همه دانش آموزان و دانشجویان عزیز ایران اسلامی‌به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان کوشا و تلاشگر و فرهنگیان ایثارگر […]

رئیس دانشگاه آزاد میبد: ارتقاء جایگاه دانشگاه از نسل اول به نسل سوم / تحصیل تا ۵۰ درصد تخفیف شهریه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد میبد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ضمن تبریک به دانش آموزان ، دبیران ، دانشجویان و اساتید گفت: این دانشگاه در برنامه کاری خود برای سنوات آینده ارتقاء جایگاه دانشگاه از نسل اول (آموزشی) به نسل سوم (مهارتی ) را سرلوحه کار خود در امر آموزش دانشجویان قرار داده است. […]

نمایشگاه اکو فرصت مناسب برای ورود به بازارهای منطقه است

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد گفت: شهرستان میبد به‌عنوان قطب صنعت کاشی و سرامیک استان با حضور در نمایشگاه اکو فرصت مناسبی برای تعامل و رایزنی‌های اقتصادی در جهت صادرات کاشی است.

یک میلیارد تومان به زمین چمن مصنوعی شهیدیه اختصاص یافت

فرماندارمیبد زیرساخت‌های ورزشی را از اولویت‌های شهرستان خواند و گفت: ازآنجاکه در مجموعه ورزشی شهیدیه فاقد زمین فوتبال استاندارد بودیم؛ با پی گیری‌هایی که از شهرستان و ستاد بازآفرینی شهری انجام گرفت؛ به زمین چمن مصنوعی شهیدیه مبلغ یک میلیارد تومان اختصاص یافت.

قدردانی فرماندار از هنرمند میبدی

فرماندارمیبد و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با حضور در منزل محمدحسن کارگر زاده از خوشنویسان و هنرمندان میبدی که قرآن نویسی روی سنگ، اشیاء و استخوان شتر را خلق کرده؛ ضمن قدردانی از وی، بر حمایت از این کار تأکید کردند.

برپایی خیمه عزاداری امام حسین (ع) در کاشی پارسیان میبد

هم‌زمان با ایام ماه محرم با حضور فرماندارمیبد، جمعی از مسئولین و هیئت‌های عزاداری شهرستان خیمه عزاداری در کارخانه کاشی پارسیان برپا شد.