در حسینیه‌ها و تکایا نگاه بسیار خوبی به امر ورزش شده است

فرماندارمیبد در مراسم آغاز کلاس‌های اوقات فراغت ورزشی دانش آموزان گفت: در حسینیه‌ها و تکایا نگاه بسیار خوبی به امر ورزش شده است که با کمک هیئت‌امنای مساجد و تکایا و اداره ورزش برنامه‌های خوبی را در بحث فرهنگ‌سازی اوقات فراغت و ورزش خواهیم داشت.

رابطین حرم مطهر رضوی نقطه اتصال معنوی و مادی هستند

فرماندارمیبد گفت: رابطین حرم مطهر رضوی به‌عنوان نقطه اتصال معنوی و مادی در پیشگیری از آسیب‌های جامعه و خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه و رفع آلام و مشکلات نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

احیای صنایع دستی و بافت های تاریخی میبد با همکاری همه پیگیری می شود

فرماندارمیبد گفت: در سایه همکاری‌ها ونیز نگاه ویژه‌ای که سازمان میراث فرهنگی استان باید داشته باشد احیای صنایع‌دستی و نیز بافت‌های تاریخی و برگزاری نمایشگاه‌ها، پیگیری و انجام‌شده است و در آینده نیز با تداوم همکاری‌ها انجام این اقدامات ادامه خواهد داشت.

تلاش‌های انجام‌شده در مدیریت دانشگاه آزاد میبد ستونی است

فلاح فرماندار در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد میبد گفت: تلاش‌های انجام‌شده مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی‌میبد در مدیریت دانشگاه ستودنی است، چون در شرایط سخت به مدیریت دانشگاه پرداخته‌اند.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد میبد با شرکت شهرک صنعتی جهان آباد

صبح امروز به منظور ایجاد ،گسترش ، همفکری و همکاریهای آموزشی، پژوهشی و کاربردی و تحقیق ارتباط صنعت و دانشگاه تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد میبد و شرکت شهرک صنعتی جهان آباد میبد به امضاء رسید. در ابتدای جلسه آقای مهندس ماندگاری مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی میبد ضمن تبریک به آقای دکتر […]

دیدار فرماندارمیبد با خانواده شهدای اصناف شهرستان

به مناسبت روز ملی اصناف فرماندارمیبد به همراه جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهیدان جلال زارعی، غلامرضا قاسمی‌دخت و هدایت زارع از صبر و پایداری خانواده‌های این شهدا قدردانی کرد.

جشنواره طرح و نقش زیلو درمیبد برگزار شد

جشنواره طرح و نقش زیلو با شرکت ۶۰ نفر از هنرمندان طراح در مجموعه کاروانسرای شاه‌عباسی شهرستان میبد برگزار شد.

اجرای طرح پایش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت همگانی

فرماندارمیبد در بازدید از اورژانس اجتماعی شهرستان گفت: می‌توان با مشارکت همگانی طرح پایش آسیب‌های اجتماعی را مانند طرح فشارخون با استفاده از کارشناسان مجرب در جامعه به مرحله اجرا درآورد.

تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرین امید از فرماندارمیبد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرین امید کشور با اعطای لوح تقدیر از فرماندارمیبد در خصوص امر برگزاری جشنواره صنایع‌دستی و زیلو در راستای توسعه و رشد این صنعت در شهر میبد تجلیل کرد.

تجلیل فرماندارمیبد از پزشک مردمی شهرستان

فرماندارمیبد با حضور در مطب «دکتر محمد آقایی» از پزشک مردمی‌شهرستان با اهداء لوح سپاس از وی قدردانی کرد.