محصولات کاربافی میبد با بسته بندی های جدید صادر می شود

فرماندار میبد گفت : صادرات محصولات کاربافی این شهرستان به کشورهای دیگر، با رویکردی نوین و با بسته بندی‌های جدید و استفاده از کاغذ‌های بازیافتی، محقق شده است.

دیدار بخشدار مرکزی میبد با جانبازان عملیات بیت‌المقدس

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و به‌منظور تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب بخشدار مرکزی میبد با ۴ تن از جانبازان شهرستان در عملیات بیت‌المقدس دیدار و گفتگو کرد.

دکتر روح الله دهقانی: مشکلات و مسائل ثروت اصلی کشور است!

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون جدید تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی‌در اظهار نظری گفت: افتخار می‌کنم که در دانشگاه آزاد اسلامی‌فعالیت خواهم کردو تجربه ۱۸ ساله ام در حوزه صنعت، فناوری و نوآوری را در این مرکز علمی‌بکار می‌گیرم و معتقدم که دانشگاه آزاد اسلامی‌به عنوان یک مجموعه بسیار بزرگ می‌‌تواند پیشرو در این […]

روانبخش: دولت نسبت به اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور بی‌تفاوت است

عضو جبهه پایداری گفت:‌ دولت پس از فرصت چهار ماهه رهبر معظم انقلاب در خصوص اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور، هنوز گام‌های مؤثری در این خصوص برنداشته است. حجت الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های اظهار کرد: متأسفانه عزم جدی در میان مسئولان دولتی برای اجرای بندهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی‌وجود […]

انتصاب یک میبدی بعنوان معاون فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور

طی حکمی‌از سوی دکتر طهرانچی آقای روح اله دهقانی فیروزآبادی بعنوان معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی‌معرفی گردید و از خدمات آقای دکتر نگاهداری نیز قدردانی شد. دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی اصالتا میبدی است و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف ، دارای دکتری هوا فضا و باسوابق بسیار برجسته‌ای در حوزه […]

طرحی چشمگیر برای زیباسازی مسیر میبد به یزد دنبال شود

فرماندارمیبد گفت: شهرداری، واحدهای صنعتی وادارات مرتبط و بخش خصوصی می‌توانند با همکاری هم طرح خوب و چشمگیری را برای زیباسازی و بهینه‌سازی مسیر میبد به سمت پل خورشید با ایجاد پل و زیرگذر و روگذر به سرانجام برسانند.

آسفالت مسیرهای روستایی و فرودگاه میبد پیگیری شد

در سفر یک‌روزه فرماندارمیبد به تهران، تأمین قیر برای روستاها و نیز بهسازی مسیرهای بافت تاریخی مزرعه کلانتر و فرودگاه شهرستان در دیدار جداگانه با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن کشور مورد پیگیری قرار گرفت و مقرر شد تأمین اعتبار شود.

«میز خدمت» با حضور بخشداران مرکزی و بفروئیه میبد در مصلی برگزار شد

«میز خدمت» با حضور بخشداران مرکزی و بفروئیه در مصلی بزرگ حضرت آیت‌الله اعرافی (ره) میعادگاه نماز عبادی – سیاسی جمعه میبد برگزار شد.

کمک به رونق تولید از سیاست‌های بخشداری مرکزی است

بخشدار مرکزی میبد گفت: سیاست‌های کلی بخشداری مرکزی در سال جدید با توجه نام‌گذاری سال ۹۸ به نام رونق تولید کمک و حمایت از تولیدکنندگان باهدف رونق تولید است.

انجام فعالیت‌ها با داشتن چشم‌انداز و برنامه‌ریزی نتیجه می‌دهد

امام‌جمعه میبد در دیدار با بخشدار بفروئیه گفت: داشتن چشم‌انداز همراه با برنامه‌ریزی چندساله و نیز محاسبه‌های مالی و تعیین پروژه‌ها می‌تواند موجب موفقیت درروند انجام فعالیت‌ها و نتیجه دهنده باشد.