فعالیت واحد میانجیگری، در حل اختلاف میان زوجین ستودنی است

فرماندارمیبد فعالیت واحد میانجیگری شهرستان را که قبل از هرگونه اقدام قانونی به مرتفع کردن اختلاف‌های زوجین با بهره‌گیری از دانش کارشناسان، مشاوران و روانشناسان می‌پردازد، ستود.

کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میبد/ دستگیری موبایل قاپ ها کمتر از ۱۲ ساعت در میبد

کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میبد فرمانده انتظامی‌شهرستان میبد از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدمحمدطاهر موسوی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان میبد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون را به ظن قاچاق […]

درخواست پلیس: متهم را شناسایی کنید

متهم را شناسایی کنید معاون دادستان عمومی‌و انقلاب یزد با دستور به انتشار تصویر متهم، درخواست کرد کسانی که اطلاعی از این متهم دارند با پلیس تماس بگیرند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به دستور معاون دادستان عمومی‌و انقلاب یزد؛ متهم که تصویر وی منتشر شده است به اتهام کلاهبرداری از افراد کم سواد […]

تجلیل از خیر مدرسه‌ساز روستای مهرآباد میبد

در مراسمی‌با حضور بخشدار مرکزی میبد و مدیر آموزش و پروش شهرستان از «دکتر سید محمد میر رکنیان» خیر مدرسه‌ساز روستای مهرآباد تجلیل به عمل آمد.

بهترین و بیشترین تعامل را کارگران و کارفرمایان میبدی دارند

فرماندارمیبد در حاشیه مراسم زنگ ورزش در یک واحد صنعتی شهرستان با تبریک هفته جهانی کارگر گفت: بهترین و بیشترین تعامل بین کارگران و کارفرمایان و نگاه مثبت هر دو قشر را ما تابه‌حال در شهرستان میبد داشته‌ایم و ان‌شاءالله با این نگاه و تعامل رونق بیشتر تولید را داشته باشیم.  

تقدیر و تشکر معاون آماد و پشتیبانی ناجا از فرماندارمیبد

معاون آماد و پشتیبانی ناجا با ارسال لوح سپاس از فرماندارمیبد تقدیر و تشکر نمود.

سایت مهمانشهر در میبد تغییر مکان می‌یابد

فرماندارمیبد از جابجایی و تغییر مکان سایت مهمانشهر در میبد با برنامه‌ریزی میان‌مدت ۳ تا ۴ ساله خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه برق‌رسانی اردوگاه بنستان

با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمیبد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و جمعی از مسئولین پروژه برق‌رسانی به اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله خامنه‌ای بنستان بااعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اقدامات عمرانی در اردوگاه بنستان و سورک پیگیری می‌شود

فرماندارمیبد گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اعتبارات اختصاص‌یافته اقدامات عمرانی مانند زیرسازی و تجهیز اردوگاه بنستان و تأمین آب شرب و برق‌رسانی برای روستاهای بخش ندوشن و همچنین مسائل مرتبط به آبخیزداری روستای سورک پیگیری می‌شود.

روابط عمومی‌ها باید ارتباطی دوسویه داشته باشند

فرماندارمیبد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌فرمانداری‌های استان یزد، گفت: روابط عمومی‌ها با بر عهده داشتن دو رسالت هم باید به‌نوعی چشم و گوش مردم و مسئولین وهم بیان‌کننده کارکردها باشند و فعالیت با این رویه عملکرد و کارکرد و ارتباط دوسویه در حوزه اطلاع‌رسانی ارزشمند و فنی است.