بیش از ۲۰۰ نفر امنیت مسیرها را در ایام نوروز تأمین می‌کنند

فرماندارمیبد بابیان اینکه جمعیت مسافرین نوروزی امسال نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است، گفت: برای تأمین امنیت جاده‌ای بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر، راهداری، پلیس، آتش‌نشانی، شهرداری وامداد خودرو بسیج شده‌اند.

پروژه های نیمه تمام و ۲۰ پروژه جدید در میبد پیگیری می شود

فرماندار میبد گفت : طی نشستی باحضور آیت الله اعرافی و نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی‌در سال ۹۸ ، اتمام پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته و تعریف ۲۰ پروژه جدید ، همچنین تسهیل گری امور مرتبط با صنعت و تولید در دستور کار ادارات شهرستان میبد قرار گرفت .

فرهیختگان سرمایه‌های ارزشمند، معنوی و انگیزه دهنده هستند

فلاح فرمانداربا تشکر از حضور مسئولین استانی و شهرستانی و نیز فرهیختگان در همایش نوروزی فرهیختگان میبدی، گفت: حضور شما فرهیختگان و نخبگان به‌عنوان سرمایه‌های معنوی و ارزشمند برای شهرستان انگیزه دهنده برای صنعتگران است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور: پایه‌های دانشگاهی و علمی در کشور قوی نیست

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: پدیده مهاجر فرستی نخبگان باعث تخریب بالای پایه‌های فکری و فرهنگی در کشور شده است. به گزارش خبرنگارمیبد نیوز، حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور  در همایش نوروزی فرهیختگان میبدی گفت: با اشاره به اینکه پایه‌های دانشگاهی و علمی‌در کشور قوی نیست و  به علت مهاجر فرستی نخبگان […]

استاندار یزد :شهرستان میبد توانمندی لازم برای ایجاد رونق اشتغال را دارد

استاندار یزد گفت:شهرستان میبد با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های لازم به شعار سال توجه کند. به گزارش میبد نیوز، محمد علی طالبی استانداریزد در جمع فرهیختگان میبدی ضمن تبریک سال جدید و نامگذاری امسال به رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: میبد از شهرستان‌های سرآمد استان است و باید با توجه به […]

فرماندار میبد در جشن نوروزی فرهیختگان میبدی: فرهیختگان ارزش‌های معنوی جامعه هستند

فرماندار میبد گفت: توسعه‌ جامعه به جایگاه و ارزش فرهیختگان بستگی دارد. به گزارش  میبدنیوز، حسین فلاح فرماندار میبد در همایش نوروزی  با اشاره به اینکه فرهیختگان ارزش‌های معنوی هستند، افزود: فرهیختگان  جزء مهمترین پایگاه‌های تربیتی برای تاثیر بر روی جامعه و به ویژه نسل امروز هستند. وی  با اشاره به اینکه نباید از زیر […]

فرماندارمیبد به کمپین بهرفت پیوست

در دومین روز از عید نوروز فلاح فرماندار به همراه بخشدار مرکزی، شهردارمیبد و رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در پست‌های نوروزی هلال‌احمر شهرستان، به کمپین «بهرفت» پیوست.

اولین دیدار فرماندارمیبد با خانواده شهدا و جانبازان در سال جدید

در اولین روز از عید نوروز فرماندارمیبد در برنامه بازدید نوروزی خود با خانواده شهیدان محمدرضا عینکی و محمدرضا خادم الحسینی و خانواده جانباز مرحوم حاج شیخ کاظم دهقانی باهدف تکریم و تبریک سال نو دیدار و از صبر و پایداری این خانواده‌ها تجلیل کرد.

عید دیدنی فرماندارمیبد با آیت‌الله اعرافی

در اولین روز از بهار طبیعت و آغاز سال جدید فرماندارمیبد با حضور در بیت آیت‌الله اعرافی (ره) عید باستانی نوروز ۹۸ را به امام‌جمعه شهرستان تبریک گفت.

کمال بنّا رئیس جمعیت هلال احمر میبد: نیروهای خدمات رسان نوروزی دوره های آموزشی زیلو را گذرانده اند

کمال بنّا رئیس سازمان حمعیت هلا احمر میبد گفت: نیروهای خدمات رسان هلال احمر دوره‌های آموزشی هنر صنعت زیلو را گذرانده اند تا مسافران را با هنر جهانی آشنا سازند . به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد کما ل بنّا رئیس سازمان جمعیت هلال احمر میبد با اشاره به اینکه طرح‌های ملی خدمات نوروزی […]